Skrzynka rozdzielcza VCB200-8 marki AWENTA PRO ma za zadanie rozprowadzać powietrze nawiewane, lub zbierać powietrze zużyte z pomieszczeń podłączonych do systemu rekuperacji AWENTA PRO.
Model VCB200-8 charakteryzuje się możliwością podłączenia 8 przewodów wentylacyjnych fi75mm , oraz przyłączem głównym fi200mm.
Awenta PRO charakteryzuje się najwyższą jakością, dlatego skrzynki rozdzielcze do rekuperacji Awenta są wykonane z polipropylenu z dodatkiem bakteriostatycznym NANO-SILVER. Dzięki tej technologii skrzynki te mają aktywność bakteriobójczą i zapewniają czyste powietrze w domu.
Opracowana przez AWENTA PRO konstrukcja wyposażona w dużą ilość uszczelek, daje gwarancję szczelności i bezawaryjność na długie lata.
Skrzynka rozdzielcza AWENTA PRO VCB200-8 posiada w zestawie uszczelki montażowe pozwalające na szczelne połączenie kanałów wentylacyjnych fi75mm z mufą, oraz uchwyty montażowe które są regulowane.
Nieużywane kanały skrzynki rozdzielczej można zaślepić. Zaślepki dołączone do zestawu.
Serię VCB należy dobrać odpowiednio do przyłącza centrali: fi160mm lub fi200mm.
Dzięki opatentowanemu systemowi mocowania można precyzyjnie regulować odległość skrzynki od płaszczyzn zamontowania. Niezależne i ruchome wsporniki pozwalają na poziomy montaż urządzenia, dając możliwość pochylenia skrzynki.
Pamiętaj! Skrzynki z serii VCB przeznaczone są do zamontowania w ogrzewanej strefie budynku. W przeciwnym razie należy zaizolować je wełną mineralną o grubości min. 15cm.
Skrzynki rozdzielcze AWENTA PRO mogą być zamontowane na stałe w wylewkach betonowych posadzek, stropie lub zabudowane pod płytami G/K.
Producent udziela gwarancji 30 lat na skrzynki rozdzielcze z serii VCB.
Model | VCB200-8 |
Typ | rozdzielcza |
Rozmiar przyłącza głównego | 200mm |
Ilość przyłączy fi75mm | 8 |
Wymiary | 347x349x104mm |
Dombud RP sp. z o.o.
ul. Szosa Rypińska 26
87-400 Golub-Dobrzyń
NIP: 503-008-38-26
Biuro czynne:
pn-pt: 7.00 - 16.00
sob: 7.00 - 12.30
Infolinia: 56 400 00 56
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.