Papa w płynie GRAFITOWA marki IMPREFARB to rodzaj farby renowacyjno-dekoracyjnej, która świetnie sprawdza się podczas uszczelniania i odnawiania dachów. Nadaje się zarówno do blach trapezowych, blachodachówek, jak również dachówek ceramicznych i cementowych, oraz pokryć bitumicznych, eternitów, papy i drewna.
IMPREFARB GRAFITOWA papa w płynie nie tylko uszczelnia i zapewnia doskonałą izolację, ale również nadaje trwały kolor.
Dzięki nowoczesnej technologii można ją stosować do zapewnienia izolacji na powierzchniach takich jak:
Dzięki odporności na warunki atmosferyczne papa w płynie w kolorze GRAFIT IMPREFARB świetnie sprawdza się jako powłoka renowacyjno-ochronna na dachy, mury, przyziemia, opierzenia, mury, płoty, rynny.
Można ją również wykorzystywać do nadania efektywnego wyglądu architektury ogrodowej. Specjalny skład farby renowacyjno-dekoracyjnej PAPA W PŁYNIE, maskuje i uszczelnia rysy oraz pęknięcia. Jej kolor jest trwały, co sprawia, że ogranicza nas tylko wyobraźnia w jej wykorzystaniu. Przykładem mogą być:
Papa w płynie marki Imprefarb posiada kolor GRAFIT oraz opakowanie 7kg, co sprawia, że jedno opakowanie wystarcza na 8,75 - 17,5m2 powierzchni. Papa w płynie jest gotową masą i nie wymaga rozcieńczania!
Posiada wiele zalet m.in:
Sposób użycia:
UWAGA! PAPA W PŁYNIE marki IMPREFARB nadaje się do powierzchni PIONOWYCH, nie jest odpowiedni do powierzchni użytkowanych takich jak: posadzki, chodniki, kostka brukowa.
*Kolor może się różnić od tego na zdjęciu, w zależności od ustawień i użytego monitora, telefonu, wyświetlacza.
Rodzaj | farba renowacyjno-dekoracyjna |
Zastosowanie | do uszczelniania i odnawiania: dachów, betonów, tynków. |
Wydajność | 0,4-0,8kg m2 |
Czas schnięcia | 6h |
Temperatura podczas stosowania | +5stC - +30stC |
Okres przechowywania | 12 miesięcy |
Waga | 7kg |
Dombud RP sp. z o.o.
ul. Szosa Rypińska 26
87-400 Golub-Dobrzyń
NIP: 503-008-38-26
Biuro czynne:
pn-pt: 7.00 - 16.00
sob: 7.00 - 12.30
Infolinia: 56 400 00 56
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.